Iklan

Tuesday, August 14, 2012

Salam Aidilfitri Daripada KRT Taman Ixora


Pengurusan dan Jawatankuasa Kawasan Rukun Tetangga Taman Ixora dengan tulus ikhlas mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Salam Aidilfitri 1433H/ 2012M dan Maaf Zahir Batin kepada semua penduduk Taman Ixora.


Sambutlah Aidilfitri dengan penuh kesyukuran sebagai tanda kemenangan melawan hawa nafsu di bulan Ramadhan. Perbanyakkanlah takbir & tahmid pada malam dan pagi aidilfitri. Zakat fitrah janganlah dilupa, semoga segala amalan pada Ramadhan kali ini diterima oleh Allah dan dipertemukan di Ramadhan tahun hadapan.

Kepada penduduk yang akan balik kampung untuk berhari raya bersama keluarga dinasihatkan supaya berhati-hati di jalanraya. Patuhi undang-undang lalu lintas, biar lambat asalkan selamat. Kami semua mendoakan keselamatan anda semua semoga selamat pulang dan selamat kembali.

Kami juga mengambil kesempatan ini untuk memohon ampun dan maaf sepanjang kami melaksanakan tugas mentadbir KRT Taman Ixora ini mungkin ada silap dan salah. Sesungguhnya tiada manusia yang sempurna dan tidak lekang dari melakukan kesilapan.Teguran yang berhemah sentiasa kami alukan untuk kebaikan bersama. InsyaAllah majlis Hari Raya Aidilfitri anjuran bersama Persatuan Penduduk Taman Ixora & Surau Balai Islam Taman Ixora pada tahun ini akan diadakan pada butiran berikut:

Tarikh : 15 September 2012/ 28 Syawal 1433H (Sabtu)
Masa : 8.30 malam
Tempat : Perkarangan Surau Balai Islam Taman Ixora

Semua penduduk Taman Ixora dijemput untuk memeriahkan majlis ini. Sebarang perubahan akan dimaklumkan kemudian kepada penduduk.

No comments:

Post a Comment